Jak napisać post na blogu: przewodnik krok po kroku [+ bezpłatne szablony postów na blogu]

2020-11-05 09:09:36

Prawdopodobnie już wiesz, jak integralną częścią sukcesu Twoich działań marketingowych jest blogowanie. Dlatego jest rzeczą oczywistą, że niezwykle ważne jest, aby dowiedzieć się, jak skutecznie założyć i zarządzać blogiem w sposób, który wspiera Twój biznes. Bez bloga napotkasz wiele problemów, takich jak słaba optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) , brak treści promocyjnych w mediach społecznościowych, niewielki wpływ na potencjalnych klientów i klientów oraz mniej stron, na których można udostępniać połączenia generujące potencjalną sprzedaż do działania (CTA) na. Więc dlaczego, och, dlaczego tak wielu marketerów, z którymi rozmawiam, wciąż ma listę wymówek, dlaczego nie mogą prowadzić bloga? Może dlatego, chyba że cieszyć pisanie, biznes blogowanie może wydawać się nieciekawe, czasochłonne i trudne. Cóż, czas na wymówki się skończył i ten przewodnik ma pomóc Ci zrozumieć, dlaczego. Omówimy, jak pisać i zarządzać blogiem Twojej firmy, a także udostępnimy pomocne szablony, aby uprościć wysiłki związane z blogowaniem. Co składa się na dobry wpis na blogu? Zanim napiszesz bloga, upewnij się, że znasz odpowiedzi na pytania typu: „Dlaczego ktoś miałby czytać cały ten post na blogu?” i „Co sprawia, że ​​nasza publiczność wraca po więcej?” Na początek dobry wpis na blogu jest interesujący i edukacyjny. Blogi powinny odpowiadać na pytania i pomagać czytelnikom w rozwiązaniu wyzwania, przed którym stają - i musisz to robić w interesujący sposób. Nie wystarczy po prostu odpowiadać na czyjeś pytania - musisz także zapewnić działania, które można wykonać, będąc zaangażowanym. Na przykład, wprowadzenie powinno zainteresować czytelnika i skłonić go do dalszego czytania posta. Następnie wykorzystaj przykłady, aby zainteresować czytelników tym, co masz do powiedzenia. Pamiętaj, że dobry post na blogu jest interesujący do przeczytania i zawiera treści edukacyjne dla członków publiczności. (Chcesz dowiedzieć się, jak zastosować blogowanie i inne formy marketingu treści w swojej firmie? Zajrzyj na stronę z darmowymi szkoleniami z zakresu marketingu treści w HubSpot Academy ) . Jak więc właściwie masz zamiar napisać jeden z tych angażujących i informacyjnych fragmentów? Jak napisać post na blogu Oto kroki, które będziesz chciał wykonać podczas pisania posta na blogu. 1. Zrozum publiczność. Zanim zaczniesz pisać swój post na blogu, upewnij się, że dobrze rozumiesz grupę docelową. Zadawaj pytania typu: O czym chcą wiedzieć? A co z nimi będzie rezonować? Tutaj przydaje się tworzenie person kupujących . Zastanów się, co wiesz o osobach kupujących i ich zainteresowaniach, gdy będziesz wymyślać temat swojego posta na blogu. Na przykład, jeśli Twoi czytelnicy to milenialsi, którzy chcą założyć firmę, prawdopodobnie nie musisz dostarczać im informacji o rozpoczęciu pracy w mediach społecznościowych - większość z nich już to ma. Możesz jednak chcieć przekazać im informacje o tym, jak dostosować swoje podejście do mediów społecznościowych (na przykład - od tego, co może być swobodnym, osobistym podejściem do bardziej biznesowego, skoncentrowanego na sieci). Tego rodzaju poprawki pomagają publikować treści na tematy, których Twoi odbiorcy naprawdę chcą (i potrzebują). Nie masz osobowości kupujących dla swojej firmy? Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć: Utwórz persony dla kupujących dla swojej firmy [bezpłatny szablon] Wpis na blogu: Jak stworzyć szczegółowe persony dla kupujących dla swojej firmy [Darmowe narzędzie] Make My Persona: Buyer Persona Generator 2. Utwórz domenę bloga. Następnie będziesz potrzebować miejsca do hostowania tego i każdego innego wpisu na blogu. Wymaga to wyboru systemu zarządzania treścią (CMS) oraz usługi hostingu domen internetowych.

Jesteś na profilu ivanratnitski - stronie mieszkańca miasta Radlin. Materiały tutaj publikowane nie są poddawane procesowi moderacji. Naszemiasto.pl nie jest autorem wpisów i nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanej informacji. W przypadku nadużyć prosimy o zgłoszenie strony mieszkańca do weryfikacji tutaj